منتدى الطريق الى الفردوس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الطريق الى الفردوس

منتدى إسلامى للدفاع عن الرسول - وبه ما يخص الاسلام - وجميع الجرائد اليومية والأسبوعية - و الرياضة - وكل ما يخص الموبيل - برامج كمبيوتر - ألعاب كمبيوتر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
علاء الاهلاوي
عضو فعال
عضو فعال

الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم Empty
مُساهمةموضوع: الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم   الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم Emptyالأحد سبتمبر 06, 2009 7:20 pm

االسلام عليكم صلوا علي رسول الله الاول كدا دلوفتي مصر طبعا كلنا عارفين انها فازت امس علي روندا في روندا حلو يبقي الاول للي كان نايم هنصحية ونقولو ان مصر في مجموعة لتصيفات كاس العالم مكونة من :
ا1_مصر 2_الجزائر 3_روندا 1_زامبيا

المجموعة الثالثة

الترتيبالفريقلعبفوزتعادلخسارةلهعليهفارق الأهدافالنقاط
1الجزائر32105147
2مصـر 42116427
3زامبيا311123-14
4رواندا 401305-51

يبقي دا ترتيب المجموعة ماشي انا عاوز الناس تصحصح معايا علشان نعيش مع بعض في الموضوع طيب علشان نروح كاس العالم لازم نطلع الاول علي المجموعة الي قدامكم دي النهردة كام 6/9/2009 والجزاير وزمبيا ليهم ماتش موجل النهردة الساعة 11 بتوقيت القاهرة يعني انا دلوقتي دا ترتيب المحموعة ولسة في ماتش النهردة للجزائر طيب من مصلحتنا اية في الماتش دا ؟؟
مصلحتنا ان الجزائر تتعادل مع زامبيا لييييييييييية؟
لان لو تعادلو هتبقي الجزائر 8 نقط وزمبيا 5 نقط اركن زمبيا علي جنب كدا الجزاير هتبقي زيادة عن مصر 1 نقطة طيب بعد كدا كل منتخب لسة لة متشين بس مصر هتقابل زامبيا في زامبيا وهتقابل الجزائر في مصر هنا
طب ممكن واحد يقولي ياعم علاء انا عاوز واتمني زامبيا تكسب الجزائر علي فكرة الماتش دا في الجزائر هقولوا لا لالا انت غلطان لية بقي؟

لان لو زامبيا كسبت الجزائر النهردة هتبقي زامبيا 7 نقط ومصر 7 نقط والجزائر 7 نقط المجموعة ولعت نااااااااااار وهتيجي علي دماغنا لان الماتش الجي لينا برة ملعبنا في زمبيا مع زامبيا ويشتغل بقا الجمهور ونهارنا مش هييعدي فانا بتمني ان زامبيا تقفد الامل وخلاص النهردة بالتعادل مع الجزائر لان هتبقي 5 نقط زامبيا فهتبقي خلاص يعني فقدت الامل والشغل بين مصر وبين الجزائر وحظنا ان اخر ماتش لينا مع الجزائر فييييييييين في ستاد القاهرة يعني عندنا يعني بمعني اصح ان شاء الله كسبانين كسبانين
بكدا ياريت الناس تكون فهمت موقف مصر من تصفيات كاس العام 2010 والي هتقام في جنوب افريقيا وعلي فكرة مصر وصلت مرتين لكاس العالم في تاريخها اول مرة سنة 34 وكانت ايطاليا هي المستضيفة للبطولة والمرةالتانية كانت في 90 وكانت برضو ايطاليا هي المستضيفة للبطولة والجزائر وصلت مرتين برضو لنهاءيات كاس العالم زينا يعني مرة سنة 86 والتانية مش فكرها دلوقتي اما الحجة زامبيا فموصلتش ولا مرة وروندا نفس القصة موصلتش ولا مرة برضو يبقي ربنا معانا وادعو ان زمبيا تتعادل مع الجزائر يارب ان شاء الله هيتعادلو
ياريت الناس تكون عرفت موقف مصر من خلال التصفيات لكاس العالم واي اي استفسار من حضراتكم هجاوب علية فورا في الردود اي استفسار اوك
انا منتظر الاستفسارات او الردود يلا سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تحياتي الكابتن علاء الاهلاوي

الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم 5qf97931
Admin
مدير الموقع
مدير الموقع
Admin

الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم   الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم Emptyالأحد سبتمبر 06, 2009 7:38 pm

مشكور ياكبير
يالا نقولك ياكبتن علاء ياهلاوى
اى خدمة
مشكور لى المعلومات الرياضية دى
https://way2ferdaws.yoo7.com
علاء الاهلاوي
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمةموضوع: رد: الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم   الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم Emptyالأحد سبتمبر 06, 2009 11:12 pm

ماشي ياباشاااااااااااااااااااا متقبلها منك بس انا كابتن من يومي ماشي هههههههههه مشكور علي الرد ياباشاااااااااااااااااااااا
تحياتي الكايتن علاء الاهلاوي

الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم 5qf97931

الحق بسرررررررعة واعرف بلدك وصلت لفين وشوف الشرح القيم دا لموقف مصر في تصفيات كاس العالم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نونية ابن القيم في وصف الجنة
» اول 3 وردات زرق فى العالم
» من اغرب بحيرات العالم
» اغرب السيارات فى العالم